تأثیر پیاده روی در کاهش وزن

ورزش علاوه بر اینکه کمک می‌کند طول عمر بیشتری داشته باشید و سالم‌تر بمانید، می‌تواند برای کاهش و حفظ وزن کم شده نیز مفید باشد. خوشبختانه، پیاده‌روی یکی از بهترین شکل‌های فعالیت بدنی است و تاثیر پیاده روی در لاغری بر کسی پوشیده نیست. علاوه بر آن ورزشی است رایگان، کم‌خطر و قابل‌دسترس. در این مطلب از سایت غفاری دایت می‌خواهیم بهترین زمان پیاده روی برای لاغر شدن را به شما بگوییم تا بتوانید تاثیر پیاده روی در لاغری را مشاهده نمایید.
پیاده‌روی، کالری بدن را مصرف می‌کند و کاملاً مشخص است که شما برای کاهش چربی نیاز به سوزاندن کالری‌ بیشتری نسبت به آنچه مصرف می‌کنید، دارید. بدن شما برای تمام واکنش‌های شیمیایی پیچیده که به شما اجازه حرکت کردن، تنفس، فکر کردن و… را می‌دهد به انرژی نیاز دارد. نیاز روزانه کالری از فردی به فرد دیگر متفاوت است و تحت ‌تأثیر مواردی مثل وزن، جنسیت، ژن‌ها و سطح فعالیت قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل تاثیر پیاده روی در لاغری در افراد مختلف، متفاوت است. افرادی که ازنظر فعالیت فیزیکی فعال‌تر هستند، کالری بیشتری را می‌سوزانند. پیاده‌روی در یک مایل (۱.۶ کیلومتر) حدوداً ۱۰۰ کالری مصرف انرژی دارد که ارتباط مستقیمی با جنسیت و وزن شما دارد. این کالری سوزی باعث می‌شود که پیاده‌روی برای لاغری بسیار مؤثر باشد و ریسک بیماری‌ها را نیز کاهش دهد.

دیدگاه شما

استفاده از مطالب لوتوس طب برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام لوتوس طب و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به لوتوس طب تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.